پونی ٹیل ہمیشہ پرکشش ہوتے ہیں۔ اگر آپ کے بال پتلے ہیں تو کوئی حرج نہیں۔ یہ مضمون آپ کو پونی ٹیل سے بھرپور اور زیادہ بھرپور نظر آنے کے لیے ضمانتی تجاویز دیتا ہے۔

اوپر کے علاوہ، اپنے بالوں کو مزید خوبصورت بنانے کے لیے، آپ گھوبگھرالی پونی ٹیل ایکسٹینشن یا ہیڈ بینڈ وگ استعمال کر سکتے ہیں۔ وہ مارکیٹ میں تلاش کرنے کے لئے کافی آسان ہیں.

اپنی پونی ٹیل کو بھرپور اور بھرپور بنانے کے لیے ان 3 طریقوں پر عمل کریں۔
 

اسے سہارا دیں۔
چونکہ باریک بال پونی ٹیل میں چپٹے گرتے ہیں اور اس کی وجہ سے آپ کے پاس لٹکی ہوئی پونی ٹیل ہے جو اسے اوپر کرنے میں مدد دیتی ہے۔ بال ٹائی کے ایک جوڑے کا استعمال کریں. اپنے ٹٹو کو بوبی پن کا استعمال کرتے ہوئے اسے پکڑ کر ایک اضافی لفٹ دیں۔ اپنی پونی ٹیل کے نیچے اپنے بوبی پنوں کے ساتھ ایک ایکس بنائیں آپ کے بالوں کے انداز کو فروغ دے گا۔

اسے دوگنا کریں۔
اس کے علاوہ، آپ پونی ٹیل بناتے وقت اپنے بالوں کو ہمیشہ دوگنا کر سکتے ہیں۔ اپنے بالوں کے دو حصے کر لیں۔ اوپری نصف اور پھر نچلے نصف کو باندھ دیں۔ اس طرح، آپ کی پولی آپ کے نچلے نصف حصے پر گر جائے گی۔ یہ ایک بھرپور اور بڑی پونی ٹیل کا تاثر دے گا۔

اسے ڈھیر لگا دیں۔
آپ اپنے پتلے بالوں کو تین حصوں میں تقسیم کر سکتے ہیں۔ ایک دوسرے کو چھیڑنے سے آپ کی پونی ٹیل ایک بڑی پونی ٹیل کا تاثر دے گی۔

کرلی کلپ ان پونی ٹیل ایکسٹینشن کا استعمال کریں۔
متبادل طور پر، آپ گھوبگھرالی پونی ٹیل ایکسٹینشن استعمال کر سکتے ہیں۔ وہ 20 انچ کی معیاری لمبائی کے لیے دستیاب ہیں۔ آپ کے بال خوبصورت اور جاندار نظر آئیں گے۔

ہیڈ بینڈ وگ استعمال کریں۔
دوسری طرف، آپ ہیڈ بینڈ وگ استعمال کرسکتے ہیں۔ وہ ایک منٹ میں پہننے میں بہت آسان ہیں جب آپ شاندار نظر آنے لگتے ہیں۔ وہ مختلف قسم کے ہیڈ بینڈ کے ساتھ آتے ہیں۔

لہذا، آپ پریشان نہ ہوں - صرف شاندار نظر آئیں - اپنی پونی ٹیل کو بھرپور اور زیادہ بھرپور بنانے کے لیے اوپر دی گئی تجاویز کا استعمال کریں۔ اپنے بالوں کی مزید خوبصورتی کے لیے، آپ گھوبگھرالی پونی ٹیل ایکسٹینشن یا ہیڈ بینڈ وگ استعمال کر سکتے ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.